06 Februarie 2018

Hemel soos brons

Sondag 24 September 2017 het ek 'n droom gehad en in die droom is die hemel mooi sagte blou kleur soos altyd, maar ek let op die 'tekstuur' van die hemel is hard soos rots.
Nou die dag toe ek weer my nota oor die droom sit en lees, kom dit na my dat daar iewers in die Bybel geskrywe staan van die hemel so hard soos klip of so iets. Ek gaan soek toe, en sowaar dit is so. Dit is simbolies van droogte.
En tot nou die dag het ek geen idee gehad wat dit beteken het nie. Ek glo die Heilige Gees het dit na my gedagtes gebring. Lees hier asb.

Die hemel bo jou sal brons word en die aarde onder jou yster.
Deuteronomium 28:23

Ek sal alles waarop julle staatmaak, laat verdwyn. Daar sal geen druppel reën val nie: dit sal wees asof die hemel van yster en die grond van brons is.
Levitikus 26:19 AFR83

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking