23 Desember 2014

ALMAL EEN in Jesus Christus

Ek skrywe dié om mense te waarsku teen Christene wat soos Judaïseerders wil optree en vir ons, wat vrygemaak is in Jesus Christus, kom vertel ons moet die Joodse feeste vier en wat nog alles en dan kom hulle teen ons wat Kersfees vier, Jesus se geboorte!
'n Engel het in die Bybel vertel hoe mense verheug sal wees oor Johannes die Doper se geboorte (Lukas 1:14), nou hoe nog te meer moet ons verheug wees oor ons Jesus se geboorte! :)
Hoe kan dit 'n sonde wees om Jesus se geboorte te vier?  En kamtig omdat dit nou op 'n datum gedoen word wat heidene iets gevier het tot hulle afgode.  Hulle het nie reg op dae en datums nie!  Alle dae behoort aan God!  Deur Jesus word alles heilig gemaak.  Ons vier Jesus Jesus Jesus, geen afgode nie!  Ons gaan nie terug na die Joodse manier van doen nie.
Daar is nie meer Jood of Griek nie, ons is nou almal EEN in Christus.

Ek het nog ander skape, wat nie van hierdie kraal is nie.  Ek moet hulle ook lei.  Hulle sal na my stem luister, en hulle sal een kudde wees met een herder.
~•Johannes 10:16

Dit maak dus geen verskil of 'n mens 'n Jood of 'n Griek is nie, want dieselfde Here is Here van almal, en Hy seën almal wat Hom aanroep, ryklik,
want elkeen wat die Naam van die Here aanroep, sal gered word.
~•Romeine 10:12-13

en moenie vir mekaar lieg nie.  Julle het met die ou, sondige mens en sy gewoontes gebreek
en leef nou die lewe van die nuwe mens, wat al hoe meer vernuwe word na die beeld van God.
Hier is dit nie van belang of iemand Griek of Jood is nie, besny of nie besny nie, andertalig, onbeskaaf, slaaf of vry nie.  Hier is Christus alles en in almal.
~•Kolossense 3:9-11

Dit maak nie saak of iemand Jood of Griek, slaaf of vry, man of vrou is nie:  in Christus Jesus is julle almal één.
~•Galasiërs 3:28

Daarom moet julle nie dat iemand vir julle voorskrywe wat julle moet eet en drink nie, of dat julle die jaarlikse feeste of die nuwemaansfees of die sabbatdag moet vier nie.
Dit is alles maar net die skaduwee van wat sou kom;  die werklikheid is Christus.
Moenie dat iemand wat behae skep in danige nederigheid en in die aanbidding van engele en wat voorgee dat hy allerhande visioene gesien het, julle daarmee mislei nie.  So iemand verhef hom oor wat hy in eiewaan van homself dink,
en hy hou nie aan die hoof, aan Christus, vas nie.  Uit Christus groei die hele liggaam, ondersteun deur die gewrigte en saamgebind deur die spiere, soos God dit laat groei.
~•Kolossense 2:16-19

Die waarheid sal jou vrymaak! ^_^ ♥


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking