24 Oktober 2014

Vals Apostels

So 'n paar dae terug het ek opgelet hoe gou iemand van profeet na apostel bevorder word.
Dit lyk my deesdae is elke Jan Rap en sy maat 'n apostel, meestal selfaangestelde apostels.
Jy sal hulle ken aan die vrugte wat hulle dra!

Vanoggend lei God my in Sy woord na 2 Korinthiërs 11 waar Paulus van vals apostels praat.  Later toe trek God my aandag terug na iets wat ek gister oor Openbaring 2 gedeel het.
Hy bevestig net wat ek oor gedink het en wat ek onderskei tussen waar of vals.  God ken ons elke gedagte!

Ons moet waaksaam wees en vir God vra vir wysheid en onderskeidingsvermoë in hierdie laaste dae wat so vol misleidings is.  Hy sal vir ons mildelik gee, sonder verwyte, maar ons moet in geloof bid, sonder om te twyfel, want as ons twyfel, moet ons nie verwag om iets van die Here te ontvang nie.

Toe ek by julle was en geld kortgekom het, het ek niemand lastig geval nie, want die broers wat van Masedonië af gekom het, het ruim in my behoeftes voorsien. Ek het gesorg en sal ook verder sorg dat ek in geen opsig vir julle 'n las word nie.  
10 Hierop is ek trots, en so seker as die waarheid van Christus in my is, sal niemand in die hele Agaje my dit ontneem nie.  
11 Waarom nie? Omdat ek julle nie liefhet nie? God weet ek het julle lief. 
12 Soos ek nou maak, sal ek voortgaan om te maak. Daarmee sal ek vir dié mense wat 'n aanleiding soek om te roem dat hulle net sulke apostels soos ons is, elke aanleiding daartoe ontneem.  
13 Sulke mense is vals apostels; hulle gaan oneerlik te werk deur voor te gee dat hulle apostels van Christus is. 
14 En geen wonder nie! Satan self doen hom voor as 'n engel van die lig.  
15 Daarom is dit ook nie snaaks dat sy dienaars hulle voordoen as mense wat die wil van God doen nie. Aan die einde sal hulle kry wat hulle vir hulle dade verdien.
•~2 Korinthiërs 11:9-15

Ek weet alles wat julle doen. Ek ken julle onvermoeide arbeid en julle volharding. Julle kan nie slegte mense verdra nie. Julle het ondersoek ingestel na die mense wat voorgee dat hulle apostels is, en dit nie is nie, en gevind dat hulle leuenaars is.
•~Openbaring 2:2 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking