30 Oktober 2014

Die Here my veilige vesting

Die Here is my vesting, nie die duiwel of sy demone nie, maar die Here my God Yahweh!
Die Here bewaar my uitgang en my ingang.  Dankie Here Jesus dat U my Redder, my skuilplek, my sterk toring, my veilige vesting en my ROTS is!

In Engels praat hulle van strongholds, die duiwels kan 'n stronghold op jou hê, 'n houvas op jou.  Hulle hou jou gevange, in kettings, soos in 'n kerker (geestelik), maar ons wat aan ons Here Jesus behoort word beskerm in Hom, Hy maak ons vry, Hy is ons vesting, presies die teenoorgestelde van wat die demone met jou doen.

Die Here is my vesting!  Van my sê my God: "Jy is Myne!"
Dankie Abba! ♥

Die Here is my rots, my skuilplek en my redder,
my God, my rots, by wie ek skuil,
my skild en sterk verlosser, my veilige vesting.
•~Psalm 18:3

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking